| Головащенко М.М. Формування стратегії акціонованого підприємства на фондовому ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / М.М. Головащенко ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.Запропоновано критерії формування стратегії акціонованого підприємства на фондовому ринку, на підставі яких визначено найбільш істотні функціональні зв'язки між суб'єктами розробки та реалізації стратегічних рішень, що визначають майбутню програму поводження підприємства на фондовому ринку. Сформульовано принципи девіативності і персональної орієнтованості щодо формування стратегії акціонованого підприємства на фондовому ринку, які враховують нестабільність даного ринку та особливості управлінського поводження учасників розробки стратегії. Наведено основні характеристики стратегії акціонованого підприємства на фондовому ринку з урахуванням запропонованих критеріїв формування стратегії та принципів стратегічного керування. Розроблено методику структурно-логічного аналізу капіталу акціонованого підприємства, що дозволяє визначити капітал акціонованого підприємства, а також виявити реальний суб'єкт контролю над діяльністю підприємства. Обгрунтовано напрямки оцінки стратегії акціонованого підприємства на даному ринку, що дозволяють визначити рівень ризику, реальності ресурсних можливостей та витрат стратегії, а також ступінь залежності стратегії від сторонніх учасників її розробки і реалізації. Удосконалено способи побудови інвестиційного рейтингу підприємств-емітентів з метою формування акціонованим підприємством портфеля цінних паперів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 + У9(4УКР)262.6 Шифр НБУВ: РА308655 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|