| Тишакова Л.Т. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Т. Тишакова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.Визначено психолого-педагогічні умови формування технологічної компетентності майбутнього фахівця іноземної мови, побудовано її теоретичну особистісно орієнтовану модель. Створено систему підготовки студентів для здійснення професійної діяльності на різних етапах системи неперервної освіти (дитячий садок - початкова школа - середня загальноосвітня школа - гімназія), що детермінована взаємодією особистісного, когнітивно-творчого та лінгво-дидактичного компонентів. Експериментально доведено, що високий рівень сформованості технологічної компетентності можна досягти у процесі професійної підготовки студентів на базі поетапного використання розробленої моделі у створеному технологізованому педагогічному середовищі. На підставі аналізу результатів експерименту встановлено, що протягом всіх його етапів у студентів формувалися професійні якості особистості, креативно-технологічні здібності, мислення, технологізована рефлексія. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Шифр НБУВ: РА335156
Рубрики:
|