| Гулак Т.В. Ціннісні структури сучасного рекламного дискурсу (на матеріалі російської комерційної та політичної реклами) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Т.В. Гулак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.На підставі результатів вивчення текстів комерційної та політичної реклами досліджено ціннісні структури сучасного російського рекламного дискурсу. Здійснено зіставний аналіз двох типів рекламного дискурсу та виявлено принципові відмінності у ціннісних структурах, які є невід'ємною частиною картини світу, що створюється російською рекламою, а також міру відповідності ціннісної картини світу російської реклами загальнокультурній і національно-мовній картині світу. Завдяки порівняльній характеристиці різних ціннісних структур виявлено загальні риси та відмінності в семіотичній, прагматичній і комунікативній організації комерційної та політичної реклами. Визначено особливості та прагматичні функції оцінок, що включають об'єкт реклами в ціннісну картину рекламного дискурсу. Охарактеризовано маніпулятивні засоби рекламної комунікації, взаємопов'язані з формуванням ціннісних переваг адресата. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Шифр НБУВ: РА338191
|