| Пластун С.І. Цінова кон'юнктура та стратегія входження виробників насіння соняшника в зовнішній ринок : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.І. Пластун ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.Досліджено цінову кон'юнктуру внутрішнього та світового ринків насіння соняшника та соняшникової олії. Уточнено роль і функції ціни за умов трансформації економіки, ефективність державного регулювання експорту насіння соняшника. Розроблено методику аналізу цінової кон'юнктури внутрішнього та світового ринків насіння соняшника й олії. Виявлено циклічний характер зміни цін, урахування якого дозволяє товаровиробникам реалізувати продукцію в оптимальні строки. Визначено найефективніші щодо цінової кон'юнктури експортні ринки для орієнтації продуцентів під час їх вибору. Рекомендовано напрямки входження українських товаровиробників у зовнішній ринок, зокрема шляхом покращання сертифікації насіння соняшника, вдосконалення інфраструктури для просування товарів на ринок, скорочення витрат на експортні операції, мінімізацію ризиків у зовнішньоекономічній діяльності. Розроблено прогноз кон'юнктури ціни насіння соняшника на внутрішньому ринку. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.751.9-861 + У9(4Укр)325.151.54-861 Шифр НБУВ: РА318954 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|