| Демченко О.М. Педагогічна діагностка як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.М. Демченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. : рис. — укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми педагогічної діагностики різних видів самостійної діяльності у ВНЗ професійно-творчого спрямування. Здійснено аналіз й узагальнення новітніх педагогічних положень про творчу самостійну діяльність студентів, її педагогічну діагностику. Розкрито суть, зміст, умови застосування критеріально-діагностичного підходу та розробленої діагностичної технології для оптимізації самостійних творчих робіт студентів медичного коледжу. Запропоновано вдосконалений діагностичний інструментарій для виявлення рівнів професійно-творчої самостійності, якості самостійних творчих продуктів. Установлено взаємозв'язки та взаємовплив евристичної та діагностичної діяльності суб'єктів освіти. Доведено, що успішна діагностика зумовлена основними принципами евристичного навчання - суб'єктності, відкритості, завершеності, особистісної значимості обраного виду творчої роботи, свободи вибору теми, способів діяльності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Р11(4УКР) р2-43 Шифр НБУВ: РА358994
Рубрики:
Географічні рубрики:
|