| Мельник А.І. Формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів вищих медичних навчальних закладів у процесі навчання іноземних мов : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.І. Мельник ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. : рис. — укp.Обгрунтовано зміст поняття "професійно-пізнавальна спрямованість". Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійно-пізнавальної спрямованості студентів-медиків. Розроблено й експериментально перевірено дієвість моделі формування дослідженої якості й ефективність педагогічних умов її формування у процесі навчання іноземних мов, якими є: врахування цілісності пізнавального, емоційно-вольового, мотиваційного та діяльнісного компонентів, реалізація професійно орієнтованого навчання, здійснення особистісно-діяльнісного підходу, керування процесом іншомовного спілкування у контекстному та системному навчанні, розробка та впровадження інтегрованих бінарних занять як складових системи, яка передбачає використання також інших форм організації, активних методів і засобів навчання. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 Шифр НБУВ: РА359027
Рубрики:
|