Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2008120320351020081203203510<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Яловега Н.І. 
Формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н.І. Яловега ; Полтав. ун-т споживч. кооперації України. — Полтава, 2008. — 19 с. : рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та на методологічному рівні вирішено актуальне науково-практичне завдання щодо формування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації за умов динамічного конкурентного середовища. Узагальнено основні підходи до визначення суті даної системи. Виявлено проблеми маркетингового стратегічного управління комунікаціями. Удосконалено класифікацію, розвинуто функції та принципи досліджених комунікацій. Розглянуто суть поняття ефективності системи маркетингових комунікацій. Проведено маркетингові дослідження практики її використання окремими галузями системи споживчої кооперації України. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління системою комунікацій за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено розрахунок ефективного застосування системи маркетингових комунікацій, проведення якого базується на комплексній інтегральній оцінці конкурентоспроможності маркетингових об'єктів та оптимізаційній моделі застосування комунікаційних інструментів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-211.1
Шифр НБУВ: РА359040


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського