Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000100<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сисин М.П. 
Вплив фізичних та геометричних характеристик залізничної колії на її напружено-деформований стан : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.06 / М.П. Сисин ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 23 с. — укp.

Розроблено нові математичні моделі взаємодії колії та рухомого складу, а також методики визначення фактичних геометричних і пружних характеристик дослідженої ділянки залізничної колії, які, на відміну від існуючих моделей і методик, передбачають врахування нелінійної пружності окремих опор за взаємодії колії та рухомого складу, що дозволяє адекватно відобразити динамічні процеси у залізничній колії, на підставі результатів експериментальних досліджень. Установлено закономірності імовірнісного розподілу параметрів геометричних нерівностей колії у вертикальній площині та їх взаємозв'язок з існуючою бальною оцінкою стану колії, що дає змогу враховувати у розроблених моделях узагальнений геометричний стан одного кілометра колії відповідно до існуючої класифікації якісної оцінки стану колії. Одержано та проаналізовано співвідношення напружено-деформованого стану колії та параметрів ізольованої нерівності на ній, за якими оцінено вплив якісного стану колії на її роботу під навантаженням рухомого складу. Для оцінювання необхідної пружності рейкових скріплень використано критерій вібраційного розкладання баластного шару, який дозволяє уточнити дані оцінювання впливу вертикальної пружності колії та її елементів на їх роботу під динамічним навантаженням.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022 +
Шифр НБУВ: РА358617


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського