| Савченко О.О. Західна парадигма освіти на початку XXI століття (соціально-філософський аналіз) : автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.О. Савченко ; Харк. ун-т повітр. сил ім. І.Кожедуба. — Х., 2008. — 20 с. — укp.Здійснено соціально-філософський аналіз феномену освіти у парадигмальному вимірі західного освітнього простору. Проведено міждисциплінарне дослідження з превалюванням філософської методології, що дозволило з використанням парадигмального підходу провести історико-філософський аналіз рефлексії освіти провідними філософськими плинами у контексті західноєвропейської та північноамериканської наукової думки. Уточнено понятійно-категоріальний апарат освіти. Досліджено аксіологічні засади змісту сучасної освіти. Висвітлено особливості сучасного освітнього простору Заходу та специфіку освітнього простору України. Висвітлено основні шляхи модернізації української моделі під впливом загальносвітових соціально-економічних і освітніх тенденцій. Обгрунтовано, що провідними концепціями реформування української освіти є фундаменталізація та гуманізація, спрямовані на формування гармонійно розвинутої цілісної особистості. Зазначено, що нова якість ціннісно й особистісно-орієнтованої освіти пов'язана з культурним контекстом, який надає освіті особистісний смисл, визначає рівень активності людини, міру її залучення до культури свого народу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ч30 + Ю6*328.95 + Ю252:Ч30 + Ю3(4/8) + Шифр НБУВ: РА357792
Рубрики:
Географічні рубрики:
|