Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000341<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Мирошников А.І. 
Маркетинг в підприємствах оптової торгівлі : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.І. Мирошников ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено питання вдосконалення маркетингової діяльності у підприємствах оптової торгівлі. Розглянуто суть, задачі, проблеми маркетингу у даних підприємствах, а також міжнародний досвід становлення ринку вугільної продукції. Проаналізовано привабливість ринку вугільної продукції України. Проведено діагностування товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики в оптових торговельних підприємствах Донеччини. Розроблено та рекомендовано структуру процесу управління маркетингом і етапи визначення маркетингової стратегії для підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.31-211.1 +
Шифр НБУВ: РА358020


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського