![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000518<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Боднар О.С. Організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.С. Боднар ; Ун-т менеджм. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.Обгрунтовано теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл. Висвітлено основні тенденції розвитку освітньої експертизи. Проаналізовано структурні елементи експертного оцінювання на підгрунті системного та діяльнісного підходів. Розглянуто сучасні технології оцінювання діяльності загальноосвітніх шкіл, концепцію її структури аргументовано сукупністю положень і системою принципів. Кожен блок моделі технології представлено певними модулями, в яких визначено зміст управлінських алгоритмів оцінювання. Експериментально підтверджено дієвість і ефективність запропонованої моделі технології експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл у системі управління освітою. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Шифр НБУВ: РА358115
Рубрики:
|
|
|