![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000579<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Купрас В.В. Педагогічне керівництво роботою з книгою учнів початкових класів зі зниженим зором : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.В. Купрас ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2008. — 24 с. — укp.Вперше в Україні досліджено проблеми педагогічного керівництва роботою з книгою учнів початкових класів зі зниженим зором. Розроблено й апробовано модель комплексного педагогічного керівництва процесом самостійної читацької діяльності учнів та експериментально перевірено методику її реалізації у початкових класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим зором. Досліджено вплив якісного педагогічного керівництва на даний процес. Вивчено основні передумови розвитку самостійної читацької діяльності в учнів молодшого шкільного віку. Визначено рівень розвитку читацької самостійності в учнів початкових класів зі зниженим зором як показника якості педагогічного керівництва роботою з книгою. Виявлено, що розроблена методика забезпечує підвищення рівня сформованості навичок самостійної читацької діяльності учнів зі зниженим зором за умов якісного педагогічного корекційно спрямованого керівництва даним процесом. Ефективність запропонованої методичної системи обгрунтовано теоретично й підтверджено експериментально. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.03 + Шифр НБУВ: РА357764
Рубрики:
|
|
|