![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000621<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Попов Д.В. Покращення екологічних показників автомобілів з нейтралізаторами при використанні бензинів з добавками біоетанолу : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Попов ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.Досліджено можливості використання біоетанолу як домішки до штатних бензинів у двигунах із системою впорскування та каталітичним нейтралізатором. Одержано експериментальні характеристики, що визначають досліджуваний двигун як джерело енергії, шкідливих викидів та споживача палива і повітря. Визначено витрату палива автомобілем з двигуном С30NE за режимами Європейського міського та позаміського їздових циклів. Уточнено математичну модель руху автомобіля за режимами Європейського міського та позаміського їздових циклів з метою визначення екологічних і паливно-економічний показників бензинового двигуна із впорскуванням та каталітичним нейтралізатором за умов роботи на бензині з додаванням біоетанолу. Проведено теоретичні дослідження на математичній моделі впливу домішкки біоетанолу до бензину на екологічні показники та паливну економічність двигуна у русі за їздовими циклами за умов інтенсивного розгону. Доведено технічну можливість та економічну ефективність використання бензину з домішкою до 22 % біоетанолу. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 + О35-018 + Шифр НБУВ: РА357985
Рубрики:
|
|
|