Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211000693<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Джелілова Л.Р. 
Психологічні особливості розвитку професійного мислення у майбутніх вчителів початкової школи : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Р. Джелілова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості розвитку професійного мислення майбутніх учителів початкових класів за умов ВНЗ. Узагальнено наукові підходи до цієї проблеми й обгрунтовано модель розвитку даного мислення. Поняття "професійного мислення" розглянуто як найвищий пізнавальний процес виявлення, осмислення та розв'язання професійних завдань, заснований на системі мисленнєвих дій і детермінований індивідуально-особистісними рисами вчителя. Доведено, що професійне мислення - складне, особистісне утворення, тісно пов'язане з реальною життєдіяльністю людини, яке регулюється на підставі соціальних і індивідуальних критеріїв і здійснюється на засадах цілеспрямованої аткивності людини. Розглянуто мотиваційні, змістово-операційні, рефлексивно-самооцінювальні складові професійного мислення вчителів початкових класів і умови їх розвитку у системі вузівської підготовки. Розроблено психолого-дидактичну технологію розвитку, що реалізується на основі задачного й особистісно-діяльнісного підходів до навчання майбутніх вчителів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91-513 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА358574


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського