| Бурдіна С.В. Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.В. Бурдіна ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.Досліджено теоретико-методологічні, методичні й організаційні засади функціонування системи підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США й обгрунтовано можливості використання позитивного зарубіжного досвіду в Україні. Проаналізовано історичний розвиток і сучасний стан магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в системі вищої освіти США. З використанням системно-структурного методу визначено особливості формування цілей і змісту навчальних програм, розрито форми та методи навчання в американській магістратурі управління освітою. Визначено місце та роль магістерської підготовки в сучасній системі вищої освіти США. На підставі історико-хронологічного, соціокультурного та системно-структурного підходів виявлено гнучкість та ефективність магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в економічному та педагогічному аспектах. Узагальнено особливості організції навчального процесу в магістратурі управління освітою у вищих навчальних закладах США. З'ясовано, що характерною рисою даного напряму магістерської підготовки є соціалізація в управлінні окремою діяльністю або типом освітнього закладу (дошкільним, шкільним, вищим). Описано систему управління якістю навчання в американській магістратурі. Доведено, що основна мета магістерської програми управління освітою в США є розвиток комунікативних і лідерських навичок, новаторського мислення, формування уміння застосовувати наукові досягнення у практичній діяльності, а також цілісного сприйняття освітньої системи. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч311.41 + Шифр НБУВ: РА358544
Рубрики:
Географічні рубрики:
|