Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081211001006<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ковшова І.О. 
Формування рекламної діяльності на ринку туристичних послуг : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.О. Ковшова ; Європ. ун-т. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему рекламної діяльності туристичних підприємств на українському та світовому ринках. Розкрито зміст і особливості економічних категорій "реклама", "рекламна діяльність", "туристичний продукт", "реклама в туризмі" та виявлено фактори, що зумовлюють значущість цих понять у сучасному суспільстві. Розроблено методичні засади й інструментарій для дослідження формування рекламної діяльності на підприємствах даної сфери послуг. Проаналізовано головні економічні елементи, згруповані в три блоки: фактори-тенденції, фактори непрямого впливу та фактори безпосереднього впливу. Проаналізовано стан туристичного ринку в Україні та у світі. Здійснено оцінку масштабів, структури, динаміки та домінуючих тенденцій розвитку світового ринку туристичних послуг та виявлено пріоритетні напрями у рекламній діяльності національної індустрії туризму. Розроблено прогнозу модель для визначення тенденцій розвитку вітчизняних туристичних підприємств. Досліджено фактори, що впливають на інтенсифікацію явища туризму та впроваджено модель оцінювання туристичного потенціалу держави. Запропоновано економіко-математичну модель для визначення ефективності використання рекламної комунікації на туристичному ринку України.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1 +
Шифр НБУВ: РА357809


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського