Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2008122500044420081225000444<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Пономарьова Н.М. 
Оцінка впливу маркетингових інструментів на управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.М. Пономарьова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми оцінювання конкурентоспроможності автотранспортного підприємства. Обгрунтовано необхідність визначення стійкості підприємства на ринку й інтеграції елементів теорії конкуренції з маркетинговим інструментарієм, досліджено теоретичні аспекти конкурентоспроможності. Розглянуто питання управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу. Проаналізовано існуючі підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства й обгрунтовано необхідність використання для розрахунку даного показника окремих чинників, характерних для галузі функціонування підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування автотранспортного підприємства з використанням показника ефективності функціонування автотранспортного підприємства (EFTF). У межах визначення EFTF запропоновано підхід до визначення конкурентної позиції підприємства на ринку (цільового сегмента), який інтегрує специфічні особливості функціонування автотранспортного підприємства.

  Завантажити


Шифр НБУВ: РА359354
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського