Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2008122500044420081225000444<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Пономарьова Н.М. Оцінка впливу маркетингових інструментів на управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.М. Пономарьова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2008. — 21 с. — укp.Розглянуто актуальні проблеми оцінювання конкурентоспроможності автотранспортного підприємства. Обгрунтовано необхідність визначення стійкості підприємства на ринку й інтеграції елементів теорії конкуренції з маркетинговим інструментарієм, досліджено теоретичні аспекти конкурентоспроможності. Розглянуто питання управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу. Проаналізовано існуючі підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємства й обгрунтовано необхідність використання для розрахунку даного показника окремих чинників, характерних для галузі функціонування підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування автотранспортного підприємства з використанням показника ефективності функціонування автотранспортного підприємства (EFTF). У межах визначення EFTF запропоновано підхід до визначення конкурентної позиції підприємства на ринку (цільового сегмента), який інтегрує специфічні особливості функціонування автотранспортного підприємства. Завантажити Шифр НБУВ: РА359354
|
|
|