Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2009020300223220090203002232<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Соловйов С.Г. 
Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси) : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / С.Г. Соловйов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження реклами у пресі товарів, виготовлених на основі науково-технічних відкриттів, винаходів, розробок. Проаналіовано моделі реклами, зроблено огляд сучасних теорій комунікації, розглянуто основні історичні етапи популяризації науки в Україні. Розкрито функції й особливості прямої та прихованої реклами, запропоновано критерії їх визначення. Розроблено структурну схему реклами інноваційного товару, в якій визначено комунікаційні функції її складових елементів. Встановлено співвідношення реклами науки та техніки до загальної кількості рекламних публікацій у пресі.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА359560


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського