Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2009022600053420090226000534<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Баханова М.В. Ефективність комплексу маркетингових комунікацій банківських установ : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / М.В. Баханова ; Держ. податк. адмін. України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2008. — 18 с. — укp.Досліджено теоретико-методологічні та практичні засади формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних банківських установ. Розглянуто теоретичні засади комплексу маркетингових комунікацій, описано його структуру. Встановлено критерії визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку. З'ясовано, що синергетичний ефект маркетингових комунікацій виявляється у застосуванні складових усього комплексу маркетингових комунікацій і відрізняється від простого додавання ефектів кожної складової зокрема. Проаналізовано стан вітчизняної банківської системи, досліджено процес створення ефективного комплексу маркетингових комунікацій комерційними банками, виявлено тенденції його розвитку й оцінено ефективність. Розроблено програми ефективних маркетингових комунікаційних заходів шляхом сегментації ринку банківських продуктів. Наведено пропозиції щодо використання комунікаційних моделей, а також удосконалення організаційно-інформаційного та методичного забезпечення ефективності комплексу маркетингових комунікацій банківських установ. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 + Шифр НБУВ: РА360294
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|