Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2009022600148320090226001483<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Субота М.М. 
Репрезентація соціальної реальності у текстах масової комунікації : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / М.М. Субота ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні засади соціологічного вивчення репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації на прикладі текстів харківських теленовин. Проблему реальності та її репрезентації розглянуту в аспекті соціального конструктивізму. На засадах міждисциплінарного підходу здійснено теоретичну соціологічну інтерпретацію поняття репрезентації, обгрунтовано доцільність його використання у соціологічному вивченні масової комунікації. Обгрунтовано можливості дискурсивної концепції ідеології та концептуальних положень теорії "встановлення порядку денного" як теоретико-методологічних засад дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах масової комунікації. Розкрито особливе значення жанру теленовин у конструюванні соціальної реальності й обгрунтовано вибір регіональних теленовин як практичного прикладу для дослідження проблеми. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зміст теленовин з урахуванням особливостей функціонування українських регіональних мас-медіа. Запропоновано розширити соціологічні уявлення щодо обумовленості новинних репрезантацій шляхом жанрових обмежень. Реалізовано порівняльне якісно-кількісне дослідження репрезентації соціальної реальності у текстах харківських теленовин АТН та "Объектив" у контексті виявлення загальної тематичної структури новин, проблематики інформаційних повідомлень, а також соціальних агентів, з якими співвідносяться медіарепрезентації. Виявлено збіги та розбіжності у репрезентації соціальної реальності досліджуваними медіа, виявлено обумовленість репрезентації інтенціями політичної реклами у змістовому аспекті та в аспекті способу здійснення репрезентації.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА360288


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського