Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=2009040100040720090401000407<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Капустіна Т.А. 
Формування комплексу маркетингу на підприємствах-виробниках продукції плодоовочевої переробки : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.А. Капустіна ; ВПНЗ "Європ. ун-т". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретичні та методичні положення, а також розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу формування комплексу маркетингу підприємств плодоовочевої переробки. Розроблено методичний підхід до оцінювння його ефективності на підприємствах-виробниках плодоовочевої продукції, який дозволяє визначити ефективність реалізації окремих маркетингових заходів та комплексу маркетингу з урахуванням ризику бренда. Запропоновано структурно-логічну модель формування такого комплексу на зазначених підприємствах, яка базується на принципах брендінгу, передбачає врахування маркетингової специфіки окремих продуктів і особливостей ринку України. Для кожної маркетингової групи модель визначає кілька основних складових елементів комплексу маркетингу, включає логічну послідовність визначення окремих елементів даного комплексу та дозволяє сформувати цілісний бренд. Удосконалено класифікацію продукції плодоовочевої переробки, яка передбачає врахування параметрів: традицій споживання продукту та ступеня переробки (доробки або переробки). Ця класифікація дозволяє досліджувати комплекс маркетингу продукції плодоовочевої переробки, з урахованням специфіки окремих продуктів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА360781


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського