![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=2009050500135820090505001358<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гнатюк О.В. Організація навчальної діяльності учнів на початковому етапі систематичного вивчення фізики в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Гнатюк ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 19 с. — укp.Висвітлено питання організації навчальної діяльності учнів на початковому етапі вивчення фізики в загальноосвітній школі. Обгрунтовано методичну систему вивчення розділів "Починаємо вивчати фізику", "Будова речовини", "Світлові явища", в основу якої покладено структурно-функціональний підхід навчання фізики за програмою 12-річної школи. Обгрунтовано доцільність використання інтерактивних технологій навчання на початковому етапі систематичного вивчення фізики, з'ясовано психолого-педагогічні та методичні умови їх успішного впровадження на уроках фізики в основній школі. Досліджено застосування інформаційно-комунікаційних технологій на початковому етапі вивчення фізики. Доведено, що найбільш ефективним використанням віртуальних дослідів є поєднання останніх з реальним демонстраційним експериментом. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3,022 + Шифр НБУВ: РА361351
Географічні рубрики:
|
|
|