Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090505002089<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рябова Т.А. Споживча поведінка підприємств на ринку сухого молока : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.А. Рябова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2008. — 19 с. — укp.Розкрито сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів на промислових товарних ринках. Розглянуто систему аналізу споживчої поведінки підприємств, яка базується на трьох блоках економічних показників, що відтворюють диспозиційну модель споживання. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках, запропоновано алгоритм розробки управлінських рішень на цій основі. Охарактеризовано механізм формування та забезпечення ефективних систем взаємодії виробників і споживачів сухих молокопродуктів, що грунтується на математичних ігрових методах й моделюванні ринкових взаємодій у антагоністичних ситуаціях суперечливості економічних інтересів. Визначено необхідність і можливість побудови ефективної системи підтримки національних виробників сухого молока шляхом їх партнерства та інтеграції з підприємствами-експортерами, а також операторами світових ринків. Запропоновано систему оцінювання стратегічного потенціалу та ефективності поведінки у маркетингових взаємодіях на ринках промислових підприємств і посередницьких організацій. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + Шифр НБУВ: РА361240
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|