Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090505002440<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Василенко Н.В. 
Формування орфоепічних умінь і навичок з української мови у арабськомовних студентів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Василенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Запропоновано систему методичної роботи щодо української орфоепії на початковому етапі навчання іноземних студентів, носіїв арабської мови, яка узагальнено відображає зміст, методи та прийоми впливу на процес формування в арабськомовних студентів вимовних умінь і навичок з українського мовлення. Відображено погляди лінгвістів, психологів, педагогів на природу орфоепічної навички. Проаналізовано стан дослідження зазначеної проблеми у науково-методичній і психолого-педагогічній літературі, а також у практиці ВНЗ. Відзначено, що основним принципом формування орфоепічних навичок в іноземних студентів є принцип урахування рідної мови. Проведено порівняння звукових систем української та арабської мов на артикулярному, фонологічному та фонетичному рівнях, визначено місце арабо-української, фонетичної інтерференції. Наведено модель порушень реалізації українських фонем арабськими студентами у процесі сприйняття та відтворення мовлення. На підставі проведеного аналізу спрогнозовано можливі порушення вимови українських фонем арабами. У констатувальному контексті виявлено рівень сформованості орфоепічних умов і навичок арабських студентів після закінчення навчання на підготовчому етапі та створено навчальну модель формування українськомовної артикуляційної бази в арабськомовних студентів. Основний підхід до її створення визначено як запобігання орфоепічним помилкам. Головним елементом навчальної моделі з орфоепії є вправа, а їх система - основний компонент розробленої методики. Запропоновано систему вправ з формування орфоепічних умінь і навичок з української мови в арабських студентів. Експериментально перевірено ефективність національно орієнтованої моделі навчання української орфоепії. Національну орієнтацію виявлено у реалізації навчальної моделі постановки та коригування артикуляції українських звуків, у окремих змінах послідовності подачі фонетичного матеріалу, у визначенні характеру й обсягу тренувальної роботи, у застосуванні різних видів вправ і завдань до них. Доведено ефективність запропонованої методики та доцільність її впровадження в навчальний процес на початковому етапі навчання іноземних студентів української мови.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-916.31 +
Шифр НБУВ: РА361218

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського