| Кісіль М.В. Якість вищої освіти як предмет філософського аналізу : автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / М.В. Кісіль ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2008. — 16 с. — укp.Проаналізовано якість вищої освіти як інтегральний продукт науки та культури, що має власні атрибутивні характеристики та відповідає потребам розбудови суспільства. Її властивості мають прояв у компетенціях фахівців, зафіксованих у державних стандартах освіти. Проаналізовано даний феномен як сумарний енергоінформаційний потенціал особистості, що накопичується під час навчання у ВНЗ, зміст якості освіти має прояв у інноваційному характері продуктивної діяльності фахівця, розглянуто її суб'єктивовану й об'єктивовану форми існування. Суб'єктивно буття якості освіти визначаєтья самовідчуттям конкурентопроможності особистості фахівця та його мотивацією до праці, а об'єктивно має прояв у двох вимірах: потенційному - як концептуалізація державотворення, розбудови громадянського суспільства, формування освітнього простору Об'єднаної Європи та матеріалізованому - як складова інноваційно-інформаційного суспільства, як продукт інноваційної діяльності. Обгрунтовано її подвійну детермінацію у зовнішньому плані - завдяки глобалізації, єпропейській інтеграції, інтернаціоналізації, а внутрішня зумовлюється сучасною наукою, що є стрижнем освіти та цінностями національної культури, забарвлення яких визначається тенденціями демократизації та гуманізації. Наведено пропозиції щодо гарантування якості вищої освіти в Україні. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ю252:Ч30 + Шифр НБУВ: РА359852
Рубрики:
|