| Ульянова Г.О. Захист авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Г.О. Ульянова ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2008. — 18 с — укp.Обгрунтовано теоретичні засади розвитку авторських прав у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Визначено сутність поняття та специфіку даних правовідносин, охарактеризовано їх суб'єкти й об'єкти. Проаналізовано ознаки реклами як об'єкта авторського права, досліджено її співвідношення з іншими його об'єктами. Висвітлено договірні засади використання об'єктів авторського права у правовідносинах, які виникають у зв'язку з рекламою. Розглянуто правове забезпечення захисту авторських прав, форми та способи його здійснення. Обгрунтовано доцільність поширення практики неюрисдикційної форми захисту авторських прав. Показано особливості захисту авторських прав у судовому порядку. Розроблено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства про рекламу, авторське право та суміжні права, а також право інтелектуальної власності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306 + Шифр НБУВ: РА361330
Рубрики:
Географічні рубрики:
|