Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090603001183<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Коварш І.С. 
Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку продовольчих товарів : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Коварш ; ПВНЗ Європ. ун-т. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Запропоновано багатовимірну модель взаємодії складових залучення споживачів, яка надає повну інформацію щодо ставлення споживача до конкретного товару та дозволяє обгрунтувати конкретні стратегії маркетингу підприємств і використання певних методів впливу на потенційних споживачів з метою залучення їх до процесу купівлі та споживання продовольчих товрів. Узагальнено схему маркетингової інформаційної системи (МІС), яка дозволяє підприємствам, що реалізують продовольчі товари через мережу підприємств роздрібної торгівлі, вчасно реагувати на зміни зовнішнього середовища, використовувати попередній досвід і нові методи обробки та використання даних. Удосконалено модель поведінки споживачів на продовольчому ринку регіону (Київ і Київська область), яка дозволяє розробити та впровадити в процес комерційної діяльності аграрних підприємств сучасні методи впливу на споживача. Запропоновано методичні підходи до аналізу організації обслуговування споживачів продовольчих товарів підприємствами різних торгівельних систем, які реалізують широкий асортимент товарів повсякденного попиту та конкурують між собою, що сприяє більш ефективному проведенню аналізу зовнішнього середовища та дозволяє порівняти діяльність підприємств різних форм власності. Розвинуто структуру напрямів маркетингових досліджень на продовольчому ринку з метою забезпечення більш чіткого формулювання інтересів підприємств, а отже, цілей маркетингових досліджень. Визначено суть категорій "продовольчий ринок" і "кон'юнктура продовольчого ринку", а також маркетингових досліджень з конкретизацією їх напрямків на продовольчому ринку та визначення особливостей їх застосування. Розвинуто алгоритм прийняття рішень споживачів щодо купівлі конкретного товару, що передбачає аналітичне оцінювання їх поведінки на кожній фазі цього процесу та визначення особливостей їх поведінки під час купівлі продовольчих товарів. Проаналізовано гіпотезу стосовно явища - зі зміною розміру доходів домогосподарів змінюється структура споживання продовольчих товарів і джерела їх надходження. Кількісно виміряно залежність попиту на головні продовольчі товари від розміру доходів населення.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361.4 + У9(4УКР)421.5 +
Шифр НБУВ: РА361870


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського