| Сятиня В.А. Наукове обгрунтування форм та методів інформаційно-рекламної діяльності при просуванні ліків на фармацевтичному ринку України : автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / В.А. Сятиня ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2008. — 21 с. — укp.Науково обгрунтовано форми та методи інформаційно-рекламної діяльності за умов просування ліків на фармацевтичному ринку України. Установлено, що у теле-, радіорекламі наявні порушення промоційної етики, низький рівень довіри населення та колег (аптечних працівників) до цих джерел. Запропоновано етичні критерії та стандарти поведінки для спеціалістів, зайнятих у сфері створення, виробництва та реалізації лікарських засобів. Запропоновано кваліфікаційні характеристики щодо посади медичного працівника фармацевтичного підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1-803.81 + Шифр НБУВ: РА361721
Рубрики:
Географічні рубрики:
|