Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090603001955<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лютко Н.В. 
Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лютко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні засади дослідження політичної реклами за умов сучасних виборів. З'ясовано її суть і види та установлено залежність функцій від моделей виборчих компаній. Досліджено механізми впливу політичної реклами на свідомість виборця та розкрито основні гіпотези електоральної поведінки. З'ясовано складну взаємозумовленість даної реклами та ціннісної підсистеми нормативної системи суспільства. Виділено основні види й особливості регулювання рекламної діяльності. На підставі вивчення широкої емпіричної бази комплексно охарактеризовано особливості політичної реклами в Україні. Рекомендовано систему конкретних заходів щодо підвищення ефективності її регулювання та запобігання маніпуляціям свідомістю виборця.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф3(4УКР)68 +
Шифр НБУВ: РА361700


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського