Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090625001830<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Митрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ю.П. Митрохіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.Розглянуто актуальні проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів стратегічного маркетингового управління збутом торговельних підприємств, розроблено його концепцію. Розкрито значення інтеграції стратегічного менджменту та стратегічного маркетингу як концептуальної основи стратегічного маркетингового управління збутом підприємств. Проведено дослідження цільового ринку підприємств на підставі концепції STP-маркетингу. Зроблено діагностику, оцінено ефективність, розроблено комплексну систему процесу стратегічного маркетингового управління збутом, наведено рекомендації щодо її впровадження. Запропоновано систему маркетингових стратегій управління збутом. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1 + Шифр НБУВ: РА362139
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|