| Кудиба С.М. Функціональний потенціал алюзивних власних імен у рекламних текстах (на матеріалі англійської, української та російської реклами) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.17 / С.М. Кудиба ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 24 с. — укp.Зроблено спробу дослідити алюзивні власні імена на матеріалі англо-, російсько- та україномовної реклами, показати їх відмінності й ідентичність. Сформульовано проблеми дослідження власних імен та їх функціонування в англо-, україно- та російськомовних рекламних текстах. Виявлено можливі шляхи досліджень у аспекті комунікативно-прагматичних, структурно-тестових, семантико-ономасіологічних завдань реклами. На підставі аналізу зібраного матеріалу з'ясовано, що зазвичай між характерною рисою, властивою будь-якому алюзивному власному імені, і головною рисою рекламованого товару є певний зв'язок. Наявність такого зв'язку зумовлює прозорість / завуальованість мотивування алюзивного власного імені-товарного знака. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-316.2 + Ш12-716 + Шифр НБУВ: РА362438
Рубрики:
|