Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090728000987<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Галус О.М. 
Педагогічне управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.06 / О.М. Галус ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджм. освіти" АПН України. — К., 2009. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано стан і проблеми практичної організаційно-педагогічної діяльності ВНЗ у процесі адаптації майбутніх учителів. Розкрито основні характеристики процесу адаптації особистості у контексті професійного розвитку на рівні компонентів: енергетичного, середовищного, соціального, діяльнісного, професійного, індивідуально-особистісного. Виявлено труднощі студентів у навчанні та за нових умов життєдяльності у процесі професійної підготовки на I - IV освітньо-кваліфікаційних рівнях. Теоретично обгрунтовано й апробовано теоретичну модель структури педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освти. Визначено три аспекти такої моделі: науково-управлінський (наукові засади, концепції: закони і закономірності, принципи, етапи й умови педагогічного управління), змістовий (теоретичну субмодель процесу адаптації студентів у системі ступеневої педагогічної освіти), технологічний (регіональну лабораторію соціально-педагогічних проблем адаптації студентів у ступеневому ВНЗ, програму експериментальної роботи, організаційно-методичну субмодель системи роботи ВНЗ з адаптації майбутніх фахівців на I - IV освітньо-кваліфікаційному рівнях, організацію спецкурсу для студентів, семінару для викладачів, кураторів, роботу з батьками, субодель професійно адаптованої особистості майбутнього фахівця). Розроблено й експериментально апробовано організаційно-педагогічну систему роботи ВНЗ з адатації студентів, яка потребує цілеспрямованого педагогічного керівництва суб'єктами управління. Основними складовими такої діяльності є учасники процесу адаптації, система навчальної, виховної, організаційно-методичної та наукової роботи з дослідженої проблеми. Відзначено, що ефективність такої діяльності забезпечується дотриманням відповідного змістового наповнення (урізноманітнення планування, контролю за навчальною діяльністю; створення умов для самовиховання та розвитку наукового світогляду студентів, організація їх побуту, відпочинку та дозвілля), що значно активізує включення студентів у навчальний процес, сприяє розвитку професійно значущих якостей у процесі професійної підготовки. Визначено закономірності, принципи педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів, апробовано умови цього процесу - соціально-прогностичні, педагогічні, психологічні, організаційні, кадрові, правового забезпечення, ергономічні та медичні, матеріально-фінансові. Дотримання закономірностей, принципів, умов педагогічного управління є передумовою та перспективою успішної адаптації студентів у системі ступеневої освіти.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю952.14 +
Шифр НБУВ: РА363188


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського