Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090728001459<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Страшинська Л.В. Стратегічні засади розвитку ринку харчових продуктів в Україні: теорія, методологія та практика : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / Л.В. Страшинська ; Рада по вивч. продукт. сил України НАН України. — К., 2009. — 39 с. — укp.Вирішено теоретико-методологічні та прикладні проблеми стратегічного розвитку ринку харчових продуктів у аспекті реалізації основної стратегічної цілі його функціонування. Розроблено системний маркетинговий підхід до управління суб'єктами продовольчого ринку, що інтегрує реалізацію алгоритму поведінки підприємства даного ринку за умов нестабільності зовнішнього середовища й уможливлює коригування обраної стратегії на підставі швидкого реагування господарського суб'єкта на зміну конкурентного середовища, а також застосування форматів виробничо-комерційної діяльності як елемента маркетингової стратегії. Розроблено концептуальну модель реалізації конкурентної стратегії у системі управління підприємствами, які функціонують на ринку харчових продуктів, що дозволяє забезпечити відповідність між обраною стратегією та внутрішнім потенціалом підприємства. Запропоновано концептуальні засади стратегічного розвитку продовольчого ринку та здійснено прогноз виробництва та споживання основних видів харчових продуктів населенням України на період до 2015 р. з урахуванням стратегічної мети розвитку вітчизняного ринку харчових продуктів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51 + Шифр НБУВ: РА362261
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|