![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090728001717<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Полонець В.М. Формування маркетингових стратегій росту підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Полонець ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.Вирішено теоретичні, методичні та прикладні завдання з визначення, формування та реалізації маркетингових стратегій росту (МСР) підприємства за динамічних ринкових умов. Розкрито суть понять "маркетингова стратегія" та "маркетингова стратегія росту". Удосконалено теоретичні підходи до розробки їх класифікації. Визначено місце МСР серед інших стратегій підприємства. Визначено та проаналізовано основні тенденції ринку лакофарбових матеріалів як середовище формування МРС. Досліджено особливості застосування МСР за різних конкурентних умов і на підставі їх аналізу визначено причинно-наслідкові зв'язки між станом внутрішнього та зовнішнього середовищ підприємства та конкретним видом стратегії. Вдосконалено класичні інструменти стратегічного маркетингового аналізу та розроблено шляхи використання прогресивних математичних методів, що дозволило врахувати умови слабкої визначеності економічних процесів і нечіткості інформаційних потоків. Розроблено комплексну методику й аналітичний інструментарій з визначення й оцінювання МСР, які застосовуються підприємствами, методику й алгоритм формування портфеля оптимальних маркетингових стратегій росту. У порівняльному аспекті проаналізовано стратегічні позиції та стан реалізації МСР підприємствами, які діють на ринку лакофарбних матеріалів України та доведено високу точність і ефективність запропонованих методик. Визначено основні проблеми реалізації маркетингових стратегій. Запропоновано шляхи їх подолання. Розвинуто теоретичні та методичні засади оптимального розподілу ресурсів між визначеними стратегіями. Вдосконалено алгоритм стратегічного маркетингового планування за рахунок введення додаткових етапів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 + Шифр НБУВ: РА363628
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|