Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090819000580<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Зоря О.П. Маркетингові аспекти підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.П. Зоря ; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. — Д., 2009. — 20 с. — укp.Досліджено й узагальнено теоретичні та методичні засади, розроблено методичні та практичні рекомендації щодо застосування маркетингу з метою підвищення ефективності виробництва плодоовочевої продукції в регіоні. Розглянуто теоретичні та методичні аспекти маркетингу та маркетингового управління, а також його роль в ефективності виробництва аграрної продукції. Визначено економічну ефективність використання маркетингових заходів на підприємствах плодоовочевої галузі. Досліджено тенденції та перспективи розвитку продоовочевого комплексу в Україні та світі. Проаналізовано особливості його функціонування та тенденції розвитку за сучасних умов господарювання. Оцінено ефективність виробництва даної продукції на Полтавщині та досліджено особливості її реалізації у сільськогосподарських підприємствах регіону. Розроблено та запропоновано для використання сільськогосподарським підприємствам Полтавщини маркетингові інструменти вдосконалення процесу виробництва та збуту продукції в плодоовочевому підкомплексі, які дозволять збільшити обсяги виробництва продукції, а також одержати додатковий прибуток. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ПОЛ)325.153-211.1 + Шифр НБУВ: РА364147
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|