Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20090819000974<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Пастеляк Н.В. 
Поемність в українській фортепіанній музиці першої половини ХХ ст. як принцип художнього мислення : автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Н.В. Пастеляк ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2009. — 16 с. — укp.

Висвітлено еволюцію формування жанру літературної поеми у світовій літературі. Розглянуто зміст поняття поемності та її місце в історії українського мистецтва як домінанти національного художнього мислення. Визначено основи поемності як однієї зі складових романтичного музично-інструментальної творчості та їх трансформацію, а також як специфічну особливість українського фортепіанного мистецтва. Дослідження проведено на основі концепції - взаємозумовленості характерних рис літературної поеми та їх взаємозв'язку з формуванням вільних форм поемного типу (власне поеми, а також одночастинної сонати, фантазії, балади, експромту, легенди, Konzertstueck, циклу мініатюр) у західноєвропейській та українській музиці. Визначено принципи поемного розвитку, образно-тематичні характеристики. Обгрунтовано відбір засобів музичної виразності. Розгляд особливостей поемності здійснено на зразках фортепіанної творчості Б. Лятошинського, Л. Ревуцького, Я. Степового, В. Косенка та галицьких композиторів С. Людкевича, В. Барвінського, Н. Нижанківського. Зроблено узагальнення та порівняння пріоритетних складових поемності у творчості кожного з митців.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-03(4УКР)62-4 +
Шифр НБУВ: РА364255


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського