| Петренко Н.В. Проблема змісту освіти в педагогічній спадщині вчених-істориків Слобожанщини другої половини XIX - початку XX століття : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Петренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних документів розглянуто й узагальнено внесок учених-істориків Слобожанщини (Д. Багалія, В. Бузескула, А. Лебедєва, М. Максименка, М. Петрова, Є. Рєдіна, О. Єфименка) другої половини XIX - початку XX ст. у розвитку проблеми змісту освіти. Визначено особливості їх теоретичних ідей щодо його формування. Охарактеризовано культурологічну парадигму змісту освіти, вимоги до його відбору й умови практичної реалізації. Висвітлено питання щодо розроблених ученими-істориками Слобожанщини дослідженого періоду національно-регіонального "місцевого елемента" естетичного та релігійного спекиів змісту освіти. Доведено, що особливе місце у творчій спадщині вчених-істориків посідала проблема формування змісту вищої та середньої історичної освіти. Установлено й охарактеризовано основні напрями реалізації теоретичних ідей істориків-науковців Слобожанщини щодо формування змісту освіти у досліджений період, а саме: науково-методичний і просвітницький. Визначено етапи та тенденції розвитку зазначеної проблеми у творчій спадщині вчених-істориків. Розглянуто перспективи впровадження прогресивних ідей учених-істориків Слобожанщини в практику сучасних вищих і середніх навчальних закладів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч33(4УКР)5/6 + Шифр НБУВ: РА364065
Рубрики:
Географічні рубрики:
|