![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20090928000399<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соколова А.В. Професійна підготовка вчителя у системі педагогічної освіти Англії і Шотландії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.В. Соколова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.Визначено тенденції та напрями розвитку теорії та практики підготовки вчителя в Англії та Шотландії. Досліджено розвиток та особливості організації системи педагогічної освіти у цих країнах, проаналізовано етапи її реформування. Проведено порівняльний аналіз змісту, технологій, форм організації навчання та методів контролю його результатів у процесі підготовки вчителів в Англії, Шотландії та Україні. Проаналізовано підходи англійських і шотландських учених щодо визначення сутності поняття "професіоналізм учителя". Описано структурні моделі підготовки вчителів в Англії та Шотландії. Розглянуто основні вимоги Департаменту інновацій, вищої освіти та кваліфікації Англії та Виконавчого Департаменту освіти Шотландії до визначення професіоналізму вчителя. Розкрито роль і функції професійного вчителя. Обгрунтовано рекомендації щодо використання позитивного зарубіжного досвіду підготовки вчистелів у системі педагогічної освіти України. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4ВЕЛ) + Шифр НБУВ: РА363226
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|