| Березівська Л.Д. Організаційно-педагогічні засади реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.Д. Березівська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 43 с. — укp.Обгрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію, характер, наступність реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. Розроблено логіко-структурну модель як цілісний підхід до аналізу шкільних реформ, яка включає взаємопов'язані наукові складові (причини і цілі, принципи, напрями, хід, результати та наслідки, досвід шкільних програм). Висвітлено організаційні основи реформ школи як складові державної освітньої політики за схемою та механізми їх здійснення. Розкрито педагогічні засади шкільних реформ: трансформування принципів, на якихбазуються реформи; напрями та результати, зокрема найголовніші зміни в структурі, змісті шкільної освіти, методах навчання, організації навчально-виховного процесу, в системі управління. Узагальнено вітчизняний досвід реформування шкільної освіти, що дозволяє створити модель реформ, які можуть бути успішними за умови використання цієї моделі. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч33(4УКР)6 + Шифр НБУВ: РА364286
Рубрики:
Географічні рубрики:
|