| Носова Є.А. Статистичне забезпечення маркетингових досліджень : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.10 / Є.А. Носова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 24 с. — укp.Досліджено проблеми створення статистичного забезпечення маркетингових досліджень. Рокрито суть, а також розглянуто структуру й етапи маркетингового дослідження. Визначено роль статистики у забезпеченні його ефективності. Обгрунтовано необхідність створення статистичного забезпечення маркетингового дослідження. Визначено класифікації та групування, що мають бути використані для побудови зазначеного статистичного забезпечення. Розроблено його елементи у частині визначення джерел первинної та вторинної інформації, організації первинного статистичного спостереження, побудови системи статистичних поазників, використання статистичних методів для здійснення аналізу, моделювання та прогнозування у маркетингових дослідженнях. Розглянуто особливості побудови структури статистичного забезпечення окремих сегментів ринку. Обгрунтовано засади та визначено елементи статистичного забезпечення ринку молока та молочних продуктів, що дозволило здійснити маркетингове дослідження даного ринку в Україні. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 в611.326 + У9(4УКР)211.1 в611.326 + Шифр НБУВ: РА363826
Рубрики:
Географічні рубрики:
|