| Голуб Н.Б. Теоретико-методичні засади навчання риторики у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Голуб ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 36 с. — укp.Теоретично обгрунтовано важливість риторичної освіти, вибір структури методики, форм і методів навчання риторики студентів педагогічних ВНЗ з метою формування мовно-риторичної особистості сучасного вчителя. Вдосконалено модель сучасного ідеалу вчителя, складовими якої є категорії "особистість", "громадянин", "професіонал", "оратор". Удосконалено типологію жанрів педагогічного мовлення. Виявлено, відібрано та систематизовано жанри мовлення вчителя. Запропоновано структуру самостійної роботи студентів з вивчення риторики. Розроблено систему вправ, завдань і тестів з риторики. Визначено критерії та показники сформованості риторичної компетенції. Висвітлено історичні аспекти риторики, а саме: етапи зародження та розвитку риторики як науки та навчальної дисципліни, становлення образу ідеального оратора та вчителя. Увагу приділено ораторській мові, мовно-виражальним засобам, проблемам творення та сприйняття тексту. За результатами апробації розробленої методики показано її ефективність. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш7 р30 + Шифр НБУВ: РА364587
Рубрики:
|