Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20091102002459<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Тернавська Т.А. 
Формування пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.А. Тернавська ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено, що для формування пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін необхідно використовувати відповідні дидактичні умови, а саме: формування пізнавального інтересу до вивчення психолого-педагогічних дисциплін, професійну орієнтацію в організації навчальної діяльності, а також демократичні відносини між учасниками навчального процесу з застосуванням сучасних технологій навчання відповідно до фахової спрямованості студентів. Відзначено, що сформована пізнавальна діяльність характеризується єдністю її компонентів (конвергентної здатності, здатності навчатися, креативності, пізнавальних стилів, самооцінки) у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. З'ясовано, що дидактичні умови у процесі вивчення даних дисциплін сприяють гармонізації компонентів пізнавальної діяльності, впливають на розвиток факторів структури загального інтелекту, компонентів навчальної мотивації, рівнів оригінальності, унікальності, творчого потенціалу, сили волі та самооцінки. Гармонізація компонентів пізнавальною діяльності є ознакою її ефективного формування.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ч311р30 + Ю9р30 +
Шифр НБУВ: РА364624


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського