Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20091125000408<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кондратюк О.М. 
Дидактичні умови організації навчального діалогу учнів 6 - 8-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Кондратюк ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми організації навчального діалогу учнів віком 6-ти - 8-ми років. Теоретично обгрунтовано суть поняття "навчальний діалог". Розкрито суть поняття "організація навчального діалогу". Науково обгрунтовано дидактичні умови організації навчального діалогу дітей даного віку, а саме: забезпечення спільної діяльності учнів і вчителя як взаємодії смислових позицій суб'єктів, незбіжних рівноправних точок зору на проблему, що дозволяє розглянути її з метою виділення суттєвих ознак поняття та сприйняття учнями діалогу як способу учіння; розробку та наукове обгрунтування технології організації навчального діалогу учнів віком 6-ти - 8-ми років. Упроваджено технологію організації даного діалогу, яка передбачає певні етапи, а саме: проектувальний, мотиваційно-орієнтувальний, дискусійно-пошуковий, рефлексивно-підсумковий, контрольно-корекційний. Охарактеризовано організацію навчального діалогу учнів I - III класів (систему розвивального навчання Д. Ельконіної - В. Давидової). Уточнено критерії та показники ефективності організації навчального діалогу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА365004


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського