| Кондратюк О.М. Дидактичні умови організації навчального діалогу учнів 6 - 8-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Кондратюк ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми організації навчального діалогу учнів віком 6-ти - 8-ми років. Теоретично обгрунтовано суть поняття "навчальний діалог". Розкрито суть поняття "організація навчального діалогу". Науково обгрунтовано дидактичні умови організації навчального діалогу дітей даного віку, а саме: забезпечення спільної діяльності учнів і вчителя як взаємодії смислових позицій суб'єктів, незбіжних рівноправних точок зору на проблему, що дозволяє розглянути її з метою виділення суттєвих ознак поняття та сприйняття учнями діалогу як способу учіння; розробку та наукове обгрунтування технології організації навчального діалогу учнів віком 6-ти - 8-ми років. Упроваджено технологію організації даного діалогу, яка передбачає певні етапи, а саме: проектувальний, мотиваційно-орієнтувальний, дискусійно-пошуковий, рефлексивно-підсумковий, контрольно-корекційний. Охарактеризовано організацію навчального діалогу учнів I - III класів (систему розвивального навчання Д. Ельконіної - В. Давидової). Уточнено критерії та показники ефективності організації навчального діалогу. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Шифр НБУВ: РА365004
Рубрики:
|