| Терещенко Д.А. Організаційно-правове забезпечення комунікативної діяльності місцевих органів влади : автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Д.А. Терещенко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2009. — 19 с. — укp.На підставі аналізу наукових надбань у галузі знань з державного управління, законодавчої та нормативно-правової бази, інформаційної діяльності владних структур на місцевому рівні розроблено й обгрунтовано теортичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади на засадах маркетингу. Доведено, що основою вдосконалення механізмів комунікативної діяльності місцевих органів влади є сучасна парадигма державного управління "служіння влади людям", яка передбачає задоволення потреб громадян і розвиток соціального партнерства з використанням сучасної соціально-комунікативної технології "маркетинговий PR". Розглянуто інструменти маркетингового PR, а саме: зв'язки з громадськістю, рекламу, просування публічних послуг, прямий маркетинг. Увагу приділено вдосконаленню організаційної складової механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади шляхом перегляду повноважень інформаційних служб. Зазначено, що впровадження запропонованого організаційно-правового механізму потребує наявності фахівців нової генерації, спроможних працювати з використанням сучасних комунікативних технологій, та які мають навички вивчення потреб споживачів, проведення маркетингових досліджень. Запропоновано блок-схему формування та реалізації стратегії та тактики комунікативної діяльності місцевих органів влади, розкрито її головні етапи. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-97 + Ч620.164 + Шифр НБУВ: РА365615
Рубрики:
Географічні рубрики:
|