| Діхтяренко С.Ю. Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.Ю. Діхтяренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.Наведено результати емпіричного дослідження особливостей розуміння студентів певного пісенного жанру у зв'язку з первинною настановою даної молоді. За результатами проведеного експериментального дослідження виявлено п'ять форм вияву первинної настанови (інтерпертаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної та консервативної) та їх взаємозв'язок з певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також з певними особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб'єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглянуто як системне психологічне утворення суб'єкта розуміння. Наведено результати застосування запропонованої програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою прийомів творчого тренінгу. Обгрунтовано тезу про евристичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб'єкту творчої самодіяльності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-996 + Ю945.443.1 + Щ314.043.4-3(4УКР)6 + Шифр НБУВ: РА365018
Рубрики:
Географічні рубрики:
|