![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20091125002232<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Кільова Г.О. Трансформація філософської парадигми освіти в контексті Болонських декларацій : автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Г.О. Кільова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.Запропоновано теоретичне вирішення проблеми визначення форм опосередковування існуючих парадигм освіти з процесом становлення спільного міжнародного освітнього простору в Європі як гуманітарної події, яка не знищує унікальність і неповторність національних систем освіти. Обгрунтовано трансформацію філософської парадигми освіти як процесу формування методологічного фундаменту гуманістичного становлення спільного міжнародного простору освіти з застосуванням синергетичного підходу як адекватної методологічної основи трансформації освіти у контексті Болонських угод шляхом гуманізованого поєднання унікальностей одиничного та загального, різного в єдине. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю + Ч34(4)К1 + Шифр НБУВ: РА365501
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|