| Бакум З.П. Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / З.П. Бакум ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 36 с. — укp.Запропоновано систему навчання, що забезпечує формування мовної особистості шляхом реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого, системного, проблемного, комунікативно-діяльнісного, етнокультурологічного та функційно-стилістичного підходів, а також підготовку учнів профільних класів до майбутньої професійної діяльності. Обгрунтовано сутнісні характеристики основних лінгвістичних понять з урахуванням досягнень сучасної мовознавчої науки. З'ясовано специфічні принципи навчання фонетики. Розроблено структуру лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної компетенції у навчанні фонетики, а також показано доцільність введення в процес навчання теорії про фонетичні одиниці, що сприяє формуванню комунікативної компетенції учнів. Експериментально доведено ефективність використання запропонованої технології навчання фонетики в гімназії на етапі узагальнення та систематизації знань старшокласників у взаємозв'язку з іншими розділами мовознавчої науки. Показано доцільність використання розробленої системи вправ і завдань. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.31 + Шифр НБУВ: РА365870
Рубрики:
|