![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20091229002290<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Деркачова В.В. Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.В. Деркачова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК. Проведено комплексний маркетинговий аналіз ринку хлібобулочних виробів Луганщини. Розроблено й обгрунтовано напрями вдосконалення маркетингових стратергій хлібопекарських підприємств. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду проаналізовано економічний зміст категорій "стратегія" та "маркетингова стратегія". Оцінено сучасний стан і тенденції розвитку ринку даних виробів Луганщини. Діагностовано конкурентоспроможний потенціал досліджених підприємств. Удосконалено технологію формування та реалізації стратегії забезпечення їх конкурентоспроможності. Запропоновано процеси моделювання й алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, а також комп'ютерну програму для розрахунку інтегрального показника оцінювання конкурентоспроможного потенціалу підприємств. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Луг)306.751.61-13-211.1 + Шифр НБУВ: РА365129
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|