Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20091229002290<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Деркачова В.В. 
Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.В. Деркачова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК. Проведено комплексний маркетинговий аналіз ринку хлібобулочних виробів Луганщини. Розроблено й обгрунтовано напрями вдосконалення маркетингових стратергій хлібопекарських підприємств. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду проаналізовано економічний зміст категорій "стратегія" та "маркетингова стратегія". Оцінено сучасний стан і тенденції розвитку ринку даних виробів Луганщини. Діагностовано конкурентоспроможний потенціал досліджених підприємств. Удосконалено технологію формування та реалізації стратегії забезпечення їх конкурентоспроможності. Запропоновано процеси моделювання й алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, а також комп'ютерну програму для розрахунку інтегрального показника оцінювання конкурентоспроможного потенціалу підприємств.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Луг)306.751.61-13-211.1 +
Шифр НБУВ: РА365129


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського