Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20100202000871<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Мних О.Б. 
Маркетингова концепція формування вартості машинобудівного підприємства : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.Б. Мних ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 40 с. — укp.

Наведено необхідність удосконалення методології управління вартістю в системі суспільство - держава - інвестор - підприємство - клієнт. Висвітлено обмеженість теорій в управлінні акціонерним капіталом, що створює штучні межі для повноцінного прояву вимог щодо соціально відповідального бізнесу та нових функцій підприємства. Розглянуто концепцію маркетингу та доведено необхідність органічного поєднання фундаментальних принципів формування вартості підприємства на різних рівнях ієрархічної економіки за умов зростання загроз кризових ситуацій та розривів між суспільними потребами та ринковими можливостями товаровиробників. Розроблено алгоритм маркетингового аналізу процесів реструктуризації підприємства, яке представлено як специфічний інтелектуальний продукт, ефективність використання якого розглянуто на фоні забезпечення соціальної відповідальності бізнесу. Розроблено модель взаємозбагачення інтелектуального капіталу в економіці знань. Удосконалено методологію управління вартістю підприємства, наведено результати кластерного аналізу технологічної ефективності та визначено перспективи використання методу нечітких множин.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-862-211.1 +
Шифр НБУВ: РА367440


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського