| Дружиніна І.А. Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.А. Дружиніна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.Проведено теоретичні й емпіричні дослідження провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що навчаються за спеціальністю практичного психолога. Проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності й ідентифікації. Розкрито суть поняття "професійна ідентичність" як результат процесів професійного самовизначення та самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика, а саме: когнітивний, емоційно-оцінний і поведінковий. Досліджено динаміку формування зазначених складових у процесі навчання ВНЗ. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої за принципами активного навчання. За результатами проведеного формувального дослідження виявлено певні позитивні зміни у виділених складових професійної ідентичності досліджених студентів експериментальної групи. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю949.2 р(4УКР)3 + Шифр НБУВ: РА366533
Рубрики:
Географічні рубрики:
|